Werkdagen voor 21:30 besteld, morgen in huis* Gratis verzending! 9.0   23694 reviews

Waar kunnen wij je mee helpen?

Stel hier je vraag

Reparatie handleidingen

Met de reparatie handleidingen van FixjeiPhone kan je zelf je kapotte apparaat repareren door het defecte onderdeel te vervangen voor een nieuwe.In de reparatie handleidingen (met video) zie je stap voor stap hoe je dit eenvoudig zelf kunt repareren!

Alle handleidingen

Over FixjeiPhone

FixjeiPhone is de grootste iPhone reparatie website van de Benelux. Naast iPhone onderdelen en gereedschap bieden we sinds kort ook alles aan voor je iPad, Macbook, iMac en zelfs je Samsung!

Met ruim 23.000 beoordelingen met een gemiddeld cijfer van 9,0 weet je zeker dat je bij FixjeiPhone bij de juiste partij zit.

Meer over FixjeiPhone

Veelgestelde vragen

Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen als je hiervoor hebt gekozen (€ 1,95 extra).

Orders op werkdagen voor 18.30 uur besteld (bij de gratis verzending onder de € 75,-), worden de volgende dag geleverd. Orders op werkdagen voor 21.30 uur besteld (bij de Track en Trace verzending), worden de volgende dag geleverd. Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL.

Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus.

Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is.
Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of chatten op onze live chat.
Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen.

Kies dan bij het afrekenen voor: Afhalen Almelo. De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 9.30 uur en 17.30 uur op dit adres:
FixjeiPhone
Virulyweg 21-A
7602RG Almelo

U kunt bij ons kiezen voor de optie Afterpay.
Dan hoeft u de factuur pas achteraf te betalen aan Afterpay als alles naar wens is.

U kunt contact opnemen met Afterpay via deze pagina

Als u gekozen heeft voor standaard verzending is de levertijd gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Klanten bij FixjeiPhone hebben de keuze om bestellingen te laten verzenden met Track & Trace voor € 1,95 extra (boven de € 75,- gratis) of de gratis verzending (onder de € 75,- zonder Track en Trace).
Let op: een feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag.
Bij gratis verzending zonder Track en Trace is de gemiddelde levertijd voor België en Duitsland dus 2 tot 3 werkdagen, een enkele keer duurt dit wat langer i.v.m. drukte, een storing of fout bij PostNL en kan het oplopen tot maximaal 6 tot 7 werkdagen.

Bij Track & Trace is de levertijd: op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis.

Klanten uit België en Duitsland hebben bij FixjeiPhone de keuze om bestellingen te verzenden met Track & Trace voor € 1,95 extra of via de gratis brievenbusverzending zonder Track en Trace.

Bij gratis verzending is de gemiddelde levertijd voor België en Duitsland 2-3 werkdagen, een enkele keer duurt dit wat langer en kan het oplopen tot maximaal 6-7 werkdagen.
Bij Track & Trace is de levertijd: op werkdagen besteld voor 21.30 uur, morgen in huis.
Wij raden dus zeker aan om te bestellen met deze Track & Trace optie voor € 1,95 extra.
Bij zendingen vanaf € 75,- verzenden wij de order overigens zelfs zonder extra kosten met Track & Trace.

Let op: een feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag.

Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via live chat, email of telefoon.

Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 5 of 6 cijfers.
Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account).
Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, Creditcard, PayPal, Afterpay etc.).

Je kunt de kortingscode onderaan invoeren in de winkelwagen
Hier staat de tekst: Heb je een kortingscode? Klik hier.
Vergeet dan niet op “toepassen” te klikken om de code toe te passen.

PostNL heeft nu een prettige manier om via een app je post te volgen.
Zie hiervoor deze pagina
Dit is echt ideaal voor brievenbus zendingen zonder Track en Trace.
Hierbij krijg je namelijk de scan te zien van je te ontvangen brievenbus zendingen.
Hierbij is ook in te stellen dat je een push-notificatie krijgt zodra er een zending naar je onderweg is. Wij willen je bij deze aanraden om deze app te installeren en in te stellen voor “Mijn Post”.
Je ontvangt dan een bevestigingsbrief op het thuisadres om dit te activeren.
LET OP: Dit werkt nog niet voor iedere zending.

Wij raden aan om hiervoor contact op te nemen met PayPal via deze pagina
Deze betaling is dan nog in behandeling bij PayPal en dus nog niet goedgekeurd voor verzending.

De same day delivery optie voor € 2,95 extra houdt in dat je op werkdagen voor 12.00 uur kunt bestellen en het dezelfde dag nog kunt ontvangen tussen 17.00 uur en 22.30 uur.
De same day delivery optie is zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 100,-.

Wij hebben een spoed levering optie voor € 2,95 extra zodat je tot 23.59 uur kunt bestellen en het de volgende werkdag al kunt ontvangen.
De spoed levering optie is zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 100,-.

Je kunt een verkeerd bestelde product retour sturen via onze retourpagina

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email, telefoon of live chat.

Klanten uit Nederland hebben bij FixjeiPhone de keuze om bestellingen te verzenden met Track & Trace voor € 1,95 extra of via de gratis brievenbusverzending zonder Track en Trace.
Bij de gratis verzending tot € 75,- kunt u op werkdagen bestellen tot 18.30 uur om het de volgende dag in huis te ontvangen in uw brievenbus.
Dit wordt in ruim 98% van de gevallen ook netjes gehaald.
Bij de Track & Trace verzending is de levertijd: op werkdagen besteld voor 21.30 uur, morgen in huis.
Wij raden dus zeker aan om te bestellen met deze Track & Trace optie voor € 1,95 extra of om te gaan.
Bij zendingen vanaf € 75,- verzenden wij de order overigens zelfs zonder extra kosten met Track & Trace.
Wij hebben ook een spoed levering optie voor € 2,95 extra zodat je tot 23.59 uur kunt bestellen en het de volgende werkdag al kunt ontvangen.
Ook hebben wij de Same day delivery optie voor € 2,95 extra zodat je op werkdagen voor 12.00 uur kunt bestellen en het dezelfde dag kunt ontvangen tussen 17.00 uur en 22.30 uur.
De spoed levering en Same day delivery opties zijn zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 100,-.

De algemene voorwaarden kunt u hier vinden.

Nee, voor de betaling via iDeal, Paypal of Mistercash worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Voor het gebruik van Afterpay brengen wij wel € 0,95 in rekening.

In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen.
Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.
Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Het bestellen van een product via onze webshop is erg eenvoudig, we hebben er namelijk alles zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt.
Voor de verzending van de bestelling vragen wij je om tijdens de bestelling je gegevens in te vullen.

In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:
iDeal
Paypal
Creditcard
Afterpay
Bancontact / Mistercash
Directe bankoverschrijving

De factuur is te vinden in je account (indien je een account hebt in onze webshop). Tevens wordt de factuur automatisch gemaild naar je opgegeven emailadres bij de bestelling.
Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Onze 5-sterren Refurbished iPhones zijn in zeer nette conditie en hebben mogelijk micro gebruikssporen.
Deze gebruikssporen zullen bijna niet opvallen.
Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.
Tevens geven wij 1 jaar garantie op onze Refurbished iPhones zodat je geen risico loopt bij de aanschaf van een Refurbished iPhone bij ons.

Onze 5-sterren Refurbished iPhones zijn in zeer nette conditie en hebben mogelijk micro gebruikssporen.
Deze gebruikssporen zullen bijna niet opvallen.

Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.

Tevens geven wij 1 jaar garantie op onze Refurbished iPhones zodat je geen risico loopt bij de aanschaf van een Refurbished iPhone bij ons.

De goedkopere batterijen zijn van iets lagere kwaliteit dan onze A+ versie en heeft een minder lange levensduur.
De A+ versie is gelijkwaardig aan origineel en heeft een levensduur die gelijkwaardig is aan een originele batterij.
Wij raden zeker de A+ versie aan voor de beste kwaliteit!

We hebben 2 verschillende kwaliteiten schermen:
1) Standaard kwaliteit ->
dit scherm bevat een copy LCD en heeft daardoor minder mooie kleurweergave dan het originele scherm. Daarnaast is het glas minder dik waardoor het sneller zal barsten.
2) A+ kwaliteit ->
dit scherm heeft een Apple LCD en heeft daardoor dezelfde kleurweergave als een origineel scherm. Ook is het glas van de meest hoge kwaliteit zodat deze van dezelfde kwaliteit is als het origineel.

Daarnaast hebben we ook nog voorgemonteerde schermen, deze schermen bevatten alle kleine onderdelen die we er al op kunnen zetten.
Je hoeft daardoor alleen nog maar de home button over te zetten zodat deze voorgemonteerde schermen een stuk eenvoudiger te monteren zijn.

Zelf adviseren we altijd om voor een A+ kwaliteit te kiezen omdat de levensduur veel langer is en je de kwaliteit behoudt die je bent gewend.
Veel beginnende reparateurs kiezen daarnaast voor een voorgemonteerd scherm vanwege de eenvoudige montage.
Meer informatie is op deze pagina te vinden.

De voorgemonteerde schermen bevatten alle losse onderdelen (exclusief de homebutton vanaf de iPhone 5s) die normaal gesproken overgezet moeten worden van je oude scherm.

Het voordeel van een voorgemonteerd scherm is dus dat je vanaf de iPhone 5s alleen de home button over moet zetten en dat de rest dus al aanwezig is.
Dit scheelt aanzienlijk in de reparatieduur.

Kijk hiervoor op deze pagina

Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert.
Ook dit heeft te maken met het plaatsen van de connectoren. Het kan ook zijn dat het scherm een defecte touch heeft (komt vrijwel niet voor), maar mocht je dit hebben neem dan contact op om in aanmerking te komen voor garantie.
Ook raden we aan om onderstaande video te bekijken voor meer informatie. (Let op: dit is een andere video dan de standaard instructievideo).

Ja, al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Heb je een onderdeel besteld en functioneert deze na de montage niet? Controleer dan allereerst altijd of het onderdeel ook goed is gemonteerd. We raden aan om het onderdeel even te demonteren en vervolgens opnieuw te monteren om er zeker van te zijn dat het goed is geplaatst. Werkt het onderdeel na het opnieuw monteren nog steeds niet? Neem dan even contact op via de live chat zodat wij je direct verder kunnen helpen (dagelijks bereikbaar).

Je kunt een product retourneren via onze retourpagina.

Daarbij kun je kiezen voor geld retour (indien het onder garantie valt of een retour betreft). Tevens kun je wachten op een vervangend product (indien het onder garantie valt of een retour).
Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft.
LET OP: Schades door montagefouten of gebruikersfouten vallen niet onder garantie.
Om aanspraak te maken op eventuele garantie dient het product wel onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden.

De garantie op onze producten is 6 maanden.
Op onze Refurbished iPhones en iPads geven wij zelfs 1 jaar garantie.
De garantie geldt voor productfouten / fabrieksfouten. Niet voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een val van je iPhone / iPad.

Onze fabrikant levert de schermen tegenwoordig met een stempel. Om deze reden zit er geen garantielabel op de schermen. Toen de video's gemaakt werden zaten er nog wel garantielabels op de schermen, maar nu dus niet meer.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op een barst in een scherm.
Dit zal ontstaan zijn door een gebruikersfout of een montagefout.
Voorbeelden van gebruikersfouten zijn: val, stoot of teveel druk op het scherm door een verdikte batterij of kromme behuizing.
Hierop kan helaas geen garantie gegeven worden omdat dit een fout is door eigen toedoen of door de iPhone zelf.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op een barst in een LCD.
Dit zal ontstaan zijn door een gebruikersfout of een montagefout.
Voorbeelden van gebruikersfouten zijn: val, stoot of teveel druk op het scherm door een verdikte batterij of kromme behuizing.
Hierop kan helaas geen garantie gegeven worden omdat dit een fout is door eigen toedoen of door de iPhone zelf.
Een barst in het LCD kan ook ontstaan bij teveel druk van binnenuit op het LCD.

Je kunt een product van ons retour sturen via de retourpagina

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen na binnenkomst.
Bij de keuze voor “geld retour” wordt het geld doorgaans binnen 5 werkdagen na binnenkomst teruggeboekt.
Mocht het toch te lang duren neem even contact met ons op.

Bij deze willen wij je vragen om alle vensters te sluiten en je browser opnieuw te starten.
Onze website wordt regelmatig vernieuwd en moet dan opnieuw ingeladen worden.
Mogelijk helpt het ook om dit in een incognito-venster te proberen of in een andere browser.

Je kunt oude schermen naar ons opsturen voor geld.
Kijk hiervoor op deze pagina
Volg alle stappen en lees ook de voorwaarden.

Wij willen je hiervoor vragen om deze pagina te bekijken.

Je account is te vinden op deze pagina vinden.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

De Privacy Policy is te vinden op deze pagina

U kunt de volgende 2 reparatiesets bestellen bij ons namelijk:
Beginners reparatieset 6 in 1
15 in 1 reparatieset
Voor meer informatie kunt u altijd op deze pagina kijken.

Al onze iMac onderdelen zijn hier te vinden.

Al onze Macbook onderdelen zijn hier te vinden.

Al onze iPad onderdelen zijn hier te vinden.

Alle iPhone onderdelen zijn hier te vinden.

Helaas is het onmogelijk om originele onderdelen van Apple te leveren.
Apple verkoopt deze producten niet door en behoudt deze alleen voor eigen reparaties.
Om deze reden is het dus onmogelijk om originele onderdelen aan te bieden.
Ons assortiment onderdelen en gereedschap is zodanig samengesteld en getest dat deze altijd van de hoogst verkrijgbare kwaliteit zijn.
Dit houdt in dat onze A+ kwaliteit producten van de hoogst verkrijgbare kwaliteit zijn en kwalitatief ook vergelijkbaar zijn met originele Apple onderdelen.
Wij zijn hierin altijd transparant, maar wij weten ook dat helaas niet iedereen hierover zo eerlijk is.

Dit kun je hier vinden.

Dit kun je hier vinden.

Dit nummer staat achterop de iPhone of iPad en begint met een A gevolgd door 4 cijfers.

Via onderstaande link kun je aan de hand van het imei-nummer of serie-nummer bekijken welke type iPhone je hebt. link

Ons emailadres is: info@fixjeiphone.nl.
Mails worden doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord.
TIP: Chatten of bellen gaat echter veel sneller.

Ons telefoonnummer is onderaan deze pagina te vinden.

FixjePhone B.V.
Bezoekadres: Virulyweg 21-A
7602 RG Almelo
KVK nummer: 71791884
BTW: NL858851222B01
IBAN: NL09 RABO 0149 6905 84

Openingstijden (afhalen en reparaties)
Let op: Reparaties alleen mogelijk op afspraak.
Maandag: 9:30 – 17:30 uur
Dinsdag: 9:30 – 17:30 uur
Woensdag: 9:30 – 17:30 uur
Donderdag: 9:30 – 17:30 uur
Vrijdag: 9:30 – 17:30 uur
Zaterdag (alleen reparaties): 9:30 – 17:30 uur
Zondag: Gesloten

Reparatie Handleidingen

Bekijk nu onze makkelijk te volgen reparatie handleidingen!

Naar Reparatie Handleidingen Refurbished iPhone kopen?

Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling of iets anders? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen pagina, hier vindt je antwoord op de meest gestelde vragen.Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar en via het formulier hiernaast (je krijgt binnen 1 werkdag reactie).

Veelgestelde vragen

Wij zijn online!

Voor vragen kan je ons bereiken via de chat. Hier helpen wij je graag verder.

Contactformulier

Naam (verplicht)

Onderwerp (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Bestelnummer (indien beschikbaar)

Bericht

Om spam te voorkomen vragen we je onderstaande code over te nemen.

captcha


Openingstijden FixjeiPhone Almelo

Maandag:
Dinsdag:
Woensdag
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
9:30 – 13:00 & 13:30 - 17:30 uur
gesloten

​​