iPhone gaat niet meer aan
BLOG

iPhone gaat niet meer aan

Op 26 maart 2019, door Davey
61 reacties 1 min. leestijd

iPhone gaat niet meer aan? Erg vervelend natuurlijk. Dit probleem kan meerdere oorzaken hebben! Gelukkig betekent het niet meer aan gaan van je iPhone niet dat deze altijd kapot is. In deze handleiding vertellen we je dan ook meer informatie over het niet meer opstarten van je iPhone!

Ontstaan van het niet meer aangaan van je iPhone

Het niet meer willen opstarten van je iPhone is erg vervelend. Hieronder vind je dan ook flink wat tips hoe je dit direct kunt fixen! Dit zijn de meest voorkomende problemen die het niet willen opstarten van je iPhone kunnen veroorzaken:

  • Vastgelopen iPhone
  • Foutieve software
  • Vervuilde of defecte dock connector (oplaadpoort)
  • Lege iPhone batterij
  • Defecte iPhone batterij
  • Defect iPhone scherm
  • iPhone moederbord defect
  • Waterschade

Dit zijn de 8 oplossingen om ‘iPhone gaat niet meer aan’ te fixen:

  1. iPhone geforceerd opnieuw opstarten (resetten)

    Het niet meer aan gaan van je iPhone kan worden veroorzaakt doordat je iPhone is vastgelopen. Gelukkig kan je de iPhone eenvoudig resetten hiermee raak je geen gegevens kwijt! Door middel van een speciale knopcombinatie reset je jouw iPhone binnen één minuut! Bekijk hier meer informatie (per type iPhone) over het resetten van je iPhone.
    Je iPhone resetten
  2. iPhone opladen

    Een ander veel voorkomend probleem waardoor de iPhone niet meer aangaat is een lege batterij. Ja, dit klinkt misschien logisch maar een foutje bij het opladen kan natuurlijk altijd. Je iPhone heeft dan ook een minimale batterij capaciteit nodig wanneer deze kan opstarten. Plaats je iPhone aan de lader en probeer deze op te laden (test voor het opladen altijd even of de kabel goed functioneert in een andere iPhone). Maak tijdens het opladen altijd gebruik van een gecertificeerde iPhone oplader zodat deze altijd goed werkt. Een iPhone batterij kan soms goed leeg zijn, test dit dan ook minimaal één uur met een kabel die 100% functioneert. Soms kan het ook zijn dat de batterij niet goed is gekalibreerd met de iPhone. Het is dan mogelijk om je iPhone batterij te kalibreren met onze blog.
    Je batterij kalibreren iPhone opladers en kabels
  3. iPhone dock connector controleren

    Bij het niet meer aangaan van je iPhone kan dit goed worden veroorzaakt door de dock connector. De dock connector is de oplaadpoort onderin in iPhone. Dit probleem kan je herkennen doordat de iPhone niet meer reageert wanneer je de iPhone kabel in de dock connector plaatst. Dit probleem kan mogelijk worden veroorzaakt door stof / viezigheid in de dock connector. Deze viezigheid kan je eventueel zien met een zaklamp of kun je merken doordat de kabel er niet meer goed in past. Eventuele viezigheid kan je eenvoudig zelf verwijderen met een kleine pincet (wel voorzichtig zijn i.v.m. beschadigingen). Merk je hierbij dat de dock connector defect is? Vervang dan je eigen iPhone dock connector met behulp van onze handleidingen op de website. Hier zie je hoe je de dock connector (oplaadpoort) eenvoudig kunt vervangen.
    Je dock connector vervangen
  4. Software herstel

    De volgende stap is om je iPhone software te herstellen. Je kunt de software herstellen via iTunes. Let tijdens deze software herstelmogelijkheid altijd goed op dat je kiest voor de optie "werk bij" zodat je data niet verloren gaat en er alleen de laatste software op je iPhone wordt gezet. We adviseren wel om altijd de laatste software om je iPhone te zetten. Daarnaast kan je eenvoudig testen of de iPhone wel of geen stroom krijgt via de batterij. Indien de iPhone wel wordt herkend via iTunes maar geen beeld geeft wordt dit probleem door het scherm veroorzaakt, lees dan hier verder. Tijdens andere software herstelmogelijkheden ben je helaas wel de data op je iPhone kwijt. Na die tijd kun je eventueel een iCloud reservekopie terugplaatsen (indien je deze hebt). Bekijk onze blog voor meer informatie over software herstel mogelijkheden.
    Je iPhone herstellen
  5. iPhone batterij vervangen

    Gaat je iPhone na het uitvoeren van al deze stappen nog niet aan en merk je dat de batterij niet voldoende stroom heeft om op te starten? Dan is de kans groot dat een defecte iPhone batterij de boosdoener is! Gelukkig is het vervangen van een iPhone batterij erg eenvoudig zelf te doen met onze handleidingen. Na het vervangen van de batterij zal je iPhone weer opstarten (wanneer er sprake is van een batterij probleem). Bekijk hier onze uitgebreide reparatie handleidingen voor alle iPhone batterijen.
    Je batterij vervangen
  6. Controleer het iPhone scherm

    Gaat je iPhone nog steeds niet aan en blijft het beeld van je iPhone scherm op zwart? Dan is de volgende stap het controleren van het scherm. Bij een kapot LCD of OLED kan het zijn dat je iPhone wel aan staat maar geen beeld meer geeft (deze onderdelen zitten in het scherm van je iPhone). Je ziet door het defecte LCD / OLED gedeelte geen beeld meer (blijft zwart). Je kunt dit testen door je iPhone te verbinden met iTunes. Sluit je iPhone aan op de computer -> Ziet iTunes de iPhone wel en heb je geen beeld meer? Dan wordt dit probleem in ruim 95% van de gevallen veroorzaakt door een defect scherm. Dit probleem los je gelukkig eenvoudig op door het scherm van je iPhone te vervangen met onze reparatie handleidingen. Bekijk onze iPhone scherm reparatie handleidingen pagina voor meer informatie. In ruim 99% van de gevallen is dit de oplossing wanneer het LCD geen beeld toont. Eventueel kan je ook het backlight controleren met een zaklamp. Door met de zaklamp op het scherm te schijnen en het scherm te verlichten verschijnt er soms toch nog beeld (wel erg goed kijken). Indien dit het geval is zal de backlight chip moeten worden hersteld via een moederbord reparatie specialist.
    Je scherm vervangen
  7. iPhone moederbord reparatie

    Blijft het iPhone beeld zwart en gaat je iPhone nog steeds niet aan? Dan is de kans erg groot dat dit probleem wordt veroorzaakt door een defecte chip op je moederbord. Helaas zijn deze iPhone moederbord reparaties niet zelf uit te voeren en is dit werk voor een ervaren specialist. Een iPhone moederbord defect ontstaat in veel gevallen uit zichzelf zonder dat er iets is gebeurd. Je kunt je iPhone via FixjeiPhone aanmelden voor een moederbord reparatie. Een van de specialisten zal deze reparatie dan vakkundig uitvoeren (no cure, no pay)! Bekijk informatie over onze iPhone moederbord reparaties.
    Je moederbord laten repareren
  8. iPhone waterschade

    iPhone in het water gevallen? Helaas zijn water en elektronica geen vrienden en daarom is dit probleem erg vervelend. Bij eventuele waterschade adviseren we altijd om de batterij en de iPhone te behandelen tegen corrosie. Toch merken we dat een iPhone na waterschade problemen kan blijven veroorzaken en zelfs na enkele maanden het nog kan begeven. Bekijk hier meer informatie over het zelf repareren van waterschade. Bij ernstige waterschade kan je iPhone worden opgestuurd voor een moederbord reparatie (ook data recovery mogelijkheid). Daarnaast zijn onze refurbished iPhones een goed alternatief voor een ernstig aangetast toestel.
    Alles over waterschade Refurbished iPhones bekijken

Nog vragen over het niet meer aan gaan van je iPhone?

Hopelijk hebben we je me deze informatie kunnen helpen en start je iPhone weer op! Heb je verder nog vragen over een van deze tips of over een reparatie die je bijvoorbeeld wil uitvoeren? Twijfel dan niet om direct contact op te nemen met een van onze specialisten zodat wij je direct kunnen adviseren over het probleem!

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

61 reacties op “iPhone gaat niet meer aan

  • Bij het plaatsen bij een nieuw scherm. Gebeurt het soms dat mijn scherm allemaal toetsen uitzichzelf indrukt.. Hoe komt dit?

    nielsverhaeghe2 op 7 april, 2019
    • Hallo Niels,

      Erg vervelend dat je problemen ondervindt met het scherm.

      De connectoren van het scherm zijn heel erg gevoelig. Als deze net niet goed zijn aangesloten kun je al problemen ondervinden. Het is daarom heel belangrijk dat alle connectoren van het scherm goed zijn aangesloten.
      We adviseren om het scherm opnieuw te monteren. Dit is echt heel erg vaak de oplossing.
      LET OP: Doe dit wel heel voorzichtig en exact zoals uitgelegd in onze handleiding(en).

      Op onderstaande pagina is meer informatie te vinden over o.a. montage problemen:
      http://www.fixjeiphone.nl/veelgestelde-vragen/
      Op deze pagina is ook een speciale instructievideo te vinden voor problemen bij montage. (Let op: dit is een andere video dan de standaard instructievideo).
      Directe link naar de video: https://www.youtube.com/watch?v=8k5JdrQrTmI

      Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je het scherm retourneren voor een onderzoek volgens de stappen op onze retourpagina.
      Ik wil je dan dus vragen om dit product te retourneren via onze retourpagina:
      http://www.fixjeiphone.nl/verzending-retour/.

      Daarbij kun je kiezen voor geld retour (indien het onder garantie valt) om nu eventueel alvast een nieuw scherm te bestellen.
      Tevens kun je kiezen voor een vervangend nieuw product (indien het een defect is die onder garantie valt).
      Ook is het mogelijk om het om te ruilen voor een ander product (alleen indien de prijs precies hetzelfde is).

      Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout betreft binnen 6 maanden na aankoop.
      LET OP: Schades door montagefouten of gebruikersfouten vallen niet onder garantie.

      Met vriendelijke groet,

      FixjePhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 8 april, 2019
  • Ik heb net een nieuwe iPhone 7 gekocht via bol.com maar bij het proberen aanzetten en opladen brandt het Apple logo afwisselend aan en uit. Moet ik hem terugsturen of kan dit verholpen worden?

    Jan op 20 juni, 2019
    • Hallo Jan,

      Dan raad ik zeker aan om deze onder garantie terug te sturen naar Bol.com.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 21 juni, 2019
    • Ik heb dit probleem met mijn iphone SE, ik werf vanochtend wakker en ik zie alleen zwart beeld of het apple logo! Wat moet ik doeennn?

      Gabi op 16 juni, 2020
      • Hallo Gabi,

        Heb je al een harde reset geprobeerd?

        Met vriendelijke groet,

        Team FixjeiPhone

        FixjeiPhone (Bouke) op 17 juni, 2020
        • Ik heb hetzelfde 🙁
          Een harde reset werkt niet. Wat moet ik doen?

          F op 12 augustus, 2020
          • Hallo F,

            Wat is je vraag en probleem exact?
            Wij helpen je graag verder en kijken graag naar een oplossing voor je.

            Met vriendelijke groet,

            Team FixjeiPhone

            FixjeiPhone (Bouke) op 13 augustus, 2020
  • Hoi Davey,

    Mijn iphone 7 plus gaat aan, maar hij blijft bij bij logo apple..

    Hij liep vast en ik ging hem uitschakelen en nu wilt hij niet mee werken.
    Hij knipperd af en toe..

    Sumeyya op 29 juni, 2019
    • Hallo Sumeyya,

      We raden dan om deze handleiding te volgen vanaf stap 1.
      Mocht je er niet uit komen dan kun je de iPhone ook naar ons opsturen ter reparatie of op afspraak bij ons langskomen voor reparatie.

      Graag horen wij van je.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 1 juli, 2019
    • heb net hetzelfde. wat heb jhe eraan kunnen doen??

      Charlotte op 3 oktober, 2020
  • Mijn iPhone 7 ging ineens uit. Is niet meer aan te krijgen of te herstellen. Ook zie ik het device niet in iTunes dus herstel via iTunes is ook niet mogelijk. Wat kan er aan de hand zijn?

    Jb op 11 juli, 2019
    • Hallo Jb,

      Neem hiervoor gerust even contact op met onze klantenservice.
      Een medewerker van ons zal je hierbij direct verder kunnen helpen (Live Chat mogelijk).

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 30 juli, 2019
  • Hoi,

    Ik ben op dit moment in thailand en heb mijn iphone 8 in het water laten vallen.
    Nu gaat hij niet meer aan en reageert hij op niks.
    Wat is het beste wat ik op dit moment kan doen ?

    Mvg,

    Bilal

    Bilal op 15 juli, 2019
    • Hallo Bilal,

      Neem hiervoor gerust even contact op met onze klantenservice.
      Een medewerker van ons zal je hierbij direct verder kunnen helpen (Live Chat mogelijk).

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 30 juli, 2019
  • Mijn iphone 8 gaat niet meer aan. Hij blijft vastlopen met het laadbalkje als de iphone opnieuw wordt opgestart. Wat moet ik nu doen?

    Sisi op 17 juli, 2019
    • Hallo Sisi,

      Neem hiervoor gerust even contact op met onze klantenservice.
      Een medewerker van ons zal je hierbij direct verder kunnen helpen (Live Chat mogelijk).

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 30 juli, 2019
    • wat heb je gedaan?

      maud op 16 januari, 2021
  • Hallo,
    Nadat ik mijn iphone 8 plus laat repareren bij de apple store, werkt dan alsnog een data recovery of moet ik een data recovery doen voordat ik de telefoon laat repareren, want ik heb begrepen zodra je een iphone laat repareren gaat alles wat op de telefoon staat verloren en ik heb geen back up van de telefoon.

    Yassir op 23 augustus, 2019
    • Hallo Yassir,

      Bij ons repareren wij altijd met behoud van data (indien dit mogelijk is).
      Het is natuurlijk altijd aan te raden om voor de tijd een reservekopie te maken van je data.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 26 augustus, 2019
  • Hallo,

    Ik heb een batterij van een iphone 6 vervangen, echter gaat de telefoon niet meer aan en knippert af en toe het apple logo en voor de rest zwart licht gevend beeld. Echter lag deze batterij na aanschaf lange tijd stil (4 maanden).

    Het terugplaatsen van de oude levert dan helaas weer hetzelfde probleem?

    Wat zou dit kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen?

    Gr Lejon

    Lejon op 28 augustus, 2019
    • Hallo Lejon,

      Erg vervelend natuurlijk dat je problemen ondervindt met de batterij.

      Heb je al geprobeerd om de batterij te kalibreren? Vaak is dit de oplossing voor je probleem.
      Via onderstaande link is te zien hoe je dit kunt doen:
      http://www.fixjeiphone.nl/algemeen/batterij-kalibreren-iphone-ipad/

      Vanaf de iPhone 6 (met minimaal iOS 11.3) kun je de batterijconditie ook inzien (mits het wel een originele of A+ batterij is).
      Dit kun je doen door te gaan naar: Instellingen -> Batterij -> Batterijconditie.
      Hier kun je perfect inzien wat de capaciteit van de batterij is.

      Mocht dit niet werken, dan kan het ook via de app “coconutBattery” op een Mac of iMac.
      Het controleren van de capaciteit van je iPhone-batterij doe je in drie stappen:

      1. Ga naar de website van coconutBattery: https://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/
      Klik op ‘Download’ om de app te downloaden en open het programma.
      2. Sluit je iPhone met een usb-kabel aan op je Mac of iMac en ga naar het paneel ‘iOS Device’.
      3. Je ziet nu twee balken met percentages’ de belangrijkste is de tweede. Staat hier een waarde lager dan tachtig procent, dan is het zinnig om de accu te laten vervangen. Dat is ook Apple’s eigen maatstaf voor het vervangen.

      Je kunt de batterij conditie ook uitlezen met een Windows computer of notebook via het programma 3U Tools.
      Dit programma kun je vinden op: http://www.3u.com/.

      Mocht 1 van deze apps aangeven dat de batterij niet goed is, dan wil ik je vragen om dit product te retourneren voor een onderzoek via onze retourpagina: http://www.fixjeiphone.nl/verzending-retour/.

      Daarbij kun je kiezen voor geld retour (indien het onder garantie valt of een retour) om nu eventueel alvast een nieuwe batterij te bestellen.
      Tevens kun je kiezen voor een vervangende nieuwe batterij (indien het een defect is die onder garantie valt).
      Ook is het mogelijk om het om te ruilen voor een ander product (alleen indien de prijs precies hetzelfde is).

      Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout betreft binnen 6 maanden na aankoop.
      LET OP: Schades door montagefouten of gebruikersfouten vallen niet onder garantie.

      Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je deze ook direct stellen in onze live chat.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 30 augustus, 2019
  • Hoi,
    De iPhone 6s van mijn broertje gaat niet meer na het compleet te hebben hersteld. Wij zijn naar “algemeen” gegaan toen naar “stel opnieuw in” en vervolgens “wis en alle inhoud en instelling” dit hebben wij vanmiddag om een uur of 5 gedaan en het blijft op het Apple logo en het balkje laad tot net niet vol. Ik heb de home Butten en de uit en aan knop 20 seconden ingehouden maar dan gebeurd het opnieuw. Wat te doen??!

    Charifa Bekhat op 3 september, 2019
    • Hallo Charifa,

      Heb je al een DFU-herstel geprobeerd?

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 4 september, 2019
  • Hallo,
    Mijn Iphone 6s wilt niet meer aan, ik heb het opladen geprobeerd (verschillende opladers) maar het werkt niet. Ook geeft hij geen leeg batterij icoon meer aan. Wat moet ik doen?

    nhirachel op 25 oktober, 2019
    • Hallo,

      We raden aan om exact deze handleiding te volgen.
      Hier kun je stap voor stap bekijken waardoor dit probleem veroorzaakt wordt.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 28 oktober, 2019
  • Mijn iPhone blijft op wit beeld hangen met Apple logo naar vervangen van behuizing even later gaat beeld uit start die weer niet op wit beeld loopt dan software vast?

    Johan op 12 november, 2019
    • Hallo Johan,

      We raden zeker aan om de volledige reparatie nogmaals goed na te zien.
      Het is op afstand helaas lastig te zeggen wat er precies aan de hand is.
      We willen je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice voor volgende stappen.
      Het zou een idee zijn om het door ons na te laten kijken, je kunt hiervoor bij ons langskomen of het naar ons opsturen.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 12 november, 2019
  • Ik heb een heel ander probleem. Namelijk mijn telefoon is wel aan maar ik kan er niks mee.
    Ik zie al voor een lange termijn een laad balkje
    Daarmee bedoel ik te zeggen
    Ik zie al voor lange duur het scherm voor als je telefoon uit valt (zwarte achtergrond met een ladend klein rondje)
    Zou iemand mij kunnen helpen

    Sara op 19 november, 2019
    • Hallo Sara,

      Uiteraard willen wij jou hiermee verder helpen.
      Je kunt hiervoor even contact opnemen met ons via de Live Chat.
      Een medewerker van ons kan je dan direct verder helpen.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 20 november, 2019
  • Mijn Iphone 5s gaat niet meer aan. Uiteraard is deze best oud heb nu ook een nieuwe, maar had niet verwacht dat hij helemaal niet meer aangaat. Hij zit al een hele nacht in de oplader en toch gebeurt er niks. Ik blijf maar zwart beeld zien. Tips?

    Anna op 24 november, 2019
    • Hallo Anna,

      Mogelijk is de batterij, scherm of de dock connector defect.
      We raden aan om dit eens na te kijken.

      In het ergste geval zou het ook nog de oplaadchip op het moederbord kunnen zijn (U2 IC).

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 25 november, 2019
  • Ik heb geprobeerd de batterij van iphone S5 te vervangen, maar nu gaat de telefoon niet meer aan. Volgens mij doet de batterij het wel, want wordt wel warm tijdens het laden. Wat zou het probleem kunnen zijn?

    Rita op 8 december, 2019
    • Hallo Rita,

      Mogelijk is de kabel van het scherm beschadigd geraakt of losgeraakt.
      We raden aan om het scherm opnieuw aan te sluiten en de kabels te controleren op eventuele schade.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 9 december, 2019
  • Hoi

    Vandaag de home button van mijn iphone 6 vervangen
    Alles gedaan zoals in jullie filmpje
    Helaas gaan de telefoon niet meer aan
    Wat kan er mis zijn

    Michiel op 3 januari, 2020
  • Mijn iphone 8 was uitgevallen omdat hij leeg was, maar ging daarna niet meer aan. Hij is nog onder garantie en heb hem opgestuurd. Maar krijg als antwoord dat door “valschade” de iphone niet onder garantie valt. Ik weet wel zeker dat het probleem niet door valschade komt. Ik heb vanalles geprobeerd met het resetten, maar niets helpt. Hoe kan ik weten wat het probleem is?

    Mouna op 17 januari, 2020
    • Hallo Mouna,

      Helaas is dit voor ons op afstand ook niet te zeggen.
      Je zou hiervoor een afspraak kunnen maken om bij ons langs te komen zodat wij het kunnen bekijken.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 20 januari, 2020
  • ik heb van mijn iPhone 5s de batterij vervangen, toen ik hem probeerde aan te zetten gaf hij eerst het Apple logo en daarna rood beeld en nu helemaal geen beeld meer.
    batterij werd ook heel warm. ik heb de batterij eruit gehaald en weer en nieuwe erin geplaatst, maar gaat niet meer aan.
    zal de printplaat misschien zijn doorgebrand?

    alvast bedankt

    Gerrit op 19 februari, 2020
  • Hoi, ik heb mijn iPhone 8S uitgeschakeld en toen ik hem weer aan wilde zetten kreeg ik het apple logo te zien, maar verder gebeurd er niets, het logo blijft branden, soms gaat het 10 seconden weg omdat weer te verschijnen. Is dit op te lossen of is hij gecrasht ?
    Alvast bedankt! Gr Peter

    Peter op 13 maart, 2020
    • Hallo Peter,

      Een iPhone 8S bestaat helaas niet.
      Ik denk dat je de iPhone 8 Plus hebt?
      Mogelijk dient de batterij vervangen te worden of dien je een DFU herstel uit te voeren.

      Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag!

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 13 maart, 2020
  • Goedemiddag,
    De iPhone 8 van mijn dochter is van minimale hoogte gevallen en nu start deze niet meer op. Start op t/m het Apple logo maar verder niet. Wil ook niet meer uit. De handleiding resetten doorgenomen maar ook dit werkt niet. Via iTunes wordt de telefoon niet herkent.
    Ik lees dat de kan komen doordat de batterij defect gedaan is?
    Graag uw advies.
    Telefoon is 1,5 jaar oud.

    mvg, Rob

    Rob op 1 april, 2020
    • Hallo Rob,

      Het kan zijn dat het moederbord defect is geraakt.
      Tevens is het mogelijk dat de batterijconnector intern losgeraakt is.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 2 april, 2020
  • Hoi,

    Ik heb vanmiddag mijn iPhone 6s op de grond laten vallen. Nadat hij was gevallen zag ik allemaal gekleurde lijntjes voor ongeveer 30 seconden en daarna was het beeld helemaal zwart. Ik heb verschillende methoden geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, maar niks werkt. Het beeld is nog steeds helemaal zwart. Wat is er aan de hand en kan dit gerepareerd worden?
    Alvast bedankt!

    Sila op 4 juni, 2020
    • Hallo Sila,

      Wij denken dat het de oplossing zou kunnen zijn om het scherm te vervangen.

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 5 juni, 2020
  • sara ,goeie middag ik heb mijn telefoon laten vallen maar dat gebeurt wel vaak maar deze x bleef hij op zwart beeld zonder baterij logo wat is er aan de hand ? hij was ook 5 procent toen hij viel maar hij kan toch zomaar uit vallen als hij valt want ik heb geen krasjes aub rea snel.

    sara op 26 juni, 2020
  • Hallo,

    Alle app die ik wilde openen liepen vast. Ik dacht van, ik zet mijn telefoon uit en aan, misschien werkt al mijn apps weer. Nu gaat mijn telefoon wel aan alleen kreeg ik een zwart scherm met een laad cirkel erop. Verder kom ik niet. Nu krijg ik mijn telefoon ook niet meer uit.

    Ced op 2 juli, 2020
    • Hallo Ced,

      Heb je ook al een harde reset geprobeerd?

      Met vriendelijke groet,

      Team FixjeiPhone

      FixjeiPhone (Bouke) op 3 juli, 2020
  • hallo,´

    mijn iphone wou in eens niet meer reageren op aanrakingen. wat heel gek was was dat hij het af en toe weer deed en midden dat ik op mijn telefoon zat reageerde het weer niet op mijn aanrakingen. nou ik had er paar dagen mee geleefd en uiteindelijk verloor ik mijn geduld en sloeg hem tegen mijn knie aan. ineens kreeg ik 2 blauwe strepen door het scherm en nu gaat hij niet meer aan.
    mijn vragen zijn nu kan het nog worden gemaakt, want ik kan wel horen dat het aan gaat als ik het oplaad bijvoorbeeld en mijn glas heeft een barst aan de achterkant en aan de voorkant het is toch niet zo dat die perse gerepareerd moeten worden wat ze bij apple zeiden. (wat 700 euro kostte daar)

    alvast bedankt

    MVG. Karto

    karto op 23 september, 2020
  • Mijn iphone zeven kreeg het op een ochtend het witte scherm met het apple logo. Sindsdien heb ik heb ik hem niet meer aangekregen, ik heb hem la gereset, opgeladen aan verschillende kabels en de ingang van de oplader schoongemaakt, maar er gebeurt nog niks. Enig idee wat ik nu kan doen?

    Groeten Trix

    Trix Wildeboer op 7 oktober, 2020
  • Hallo Davey,
    Mijn iPhone 6 doet niet veel meer.
    Wanneer ik de kabel in de Dock connector steek, verschijnt een fractie van een seconde het Apple logo. Daarna wordt het scherm weer zwart. Niet zo zwart als een telefoon die uit staat. Je ziet een lichte waas op het scherm. Wanneer je de kabel los haalt, wordt het scherm wel diep zwart.
    Heb je een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
    Al vast bedankt voor je reactie.
    Groet, Erik

    Erik op 24 december, 2020
    • Hallo Erik,

      Ik vermoed dat het een moederbordprobleem is echter kan ik je dat niet garanderen zo op afstand. Je kunt altijd de telefoon opsturen naar ons zodat we het voor je kunnen onderzoeken.

      Fijne dag!

      Groet,
      FixjeiPhone

      FixjeiPhone Danny op 27 januari, 2021
  • Ik had een oude iphone 5s die ik naar fabrieksstand heb gezet. Na een tijdje viel hij uit en gaat hij niet meer aan.

    Dave op 14 januari, 2021
  • Hallo,
    De oorspeaker van mijn iPhone X deed het niet meer.En ik had er eentje besteld bij jullie.Netjes gesoldeerd en er op gezet maar oorspeaker deed het nog steeds niet wel de Face ID.Toen dacht ik dat de fout aan de flex kabel lag, en een complete flex kabel, oorspeaker en andere componenten besteld bij jullie.En keurig netjes er op gezet maar iPhone gaat niet meer aan, hij blijft hangen bij Apple logo.Als ik de oude onderdeel terug zet gaat iPhone wel aan maar met kapotte oorspeaker.Waar zou dat aan kunnen liggen? (misschien aan de nieuwe flex kabel?)
    graag reactie aub
    Groet

    Davut op 26 januari, 2021
    • Hallo Davut,

      Dit zou zeker aan de kabel kunnen liggen. Vooral om het feit omdat het toestel wel opstart met de oude kabel.
      Ik wil je vragen om deze te retourneren.

      Fijne dag!

      Groet,
      FixjeiPhone

      FixjeiPhone Danny op 27 januari, 2021
  • Heyy!
    Ik had een half jaartje geleden mijn iPhone 7 Plus nog dagelijks in gebruik, alleen na een update begon hij rare dingen te doen met de camera.
    Toen is mijn telefoon er ineens mee opgehouden. Het knopje doet het nog, ik voel dat hij nog aan gaat en is, alleen het scherm blijft volledig zwart. Hij is meerdere keren gerepareerd, zou het kunnen dat er iets verschoven dat hij het niet meer doet, ik zou graag mijn foto’s van de telefoon af willen halen (maar weet dus niet of dat nog mogelijk is…)

    Linlin op 2 februari, 2021
  • Mijn iphone 8 is vrijdag opeens uitgegaan en gaat nu niet meer aan ik heb van alles al geprobeerd ik heb er zelfs iemand naar laten kijken volgens mij had hij het over een stroom lek (vgm op moederbord) als het goed is die hij zelf niet kon fixen maar ik heb die iphone echt nodig daar staat zeer belangrijke school info op waar ik nu niet meer bij kan en zonder die telefoon kan ik ook niet mn gegevens overzetten ik heb die telefoon echt echt hard nodig nu is mijn vraag kunnen jullie hem fixen

    Romijn op 10 juni, 2021
    • Hé Romijn, Het zou kunnen dat er een kortsluiting zit in één van de componenten van VCC_main of dat de hydra chip defect is op het moederbord. Wij kunnen dit naar alle waarschijnlijkheid voor je repareren zonder dat je data kwijt bent. Je kunt hiervoor deze pagina gebruiken: https://reparatie.fixjeiphone.nl/opstuur-service/. Gr. Davey

      FixjeiPhone Davey op 14 juni, 2021

Geef een antwoord