Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling? Kijk bij onze veelgestelde vragen die je hieronder kunt vinden:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd (weekend uitgesloten). Voor Belgische klanten kan het zijn dat het 2 tot 5 werkdagen langer duurt.

Hoe retourneer ik mijn product?
Wanneer je een product bij ons hebt gekocht en je wilt retourneren dan is het belangrijk om altijd gebruik te maken van het retourproces. Je kunt meer over het retourneren van je product vinden op de retourpagina »

Kan ik ook vanuit België bestellen?
FixjeiPhone biedt de mogelijkheid om vanuit België te bestellen.

Wie bezorgt de bestelling?
Onze bestellingen worden met Post NL verzonden.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Binnen Nederland en België zijn de verzendkosten gratis bij elke bestelling.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Afterpay
  • Directe bankoverschrijving
  • Bancontact / Mistercash

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het bestellen van een product via onze website is erg eenvoudig, we hebben er namelijk alles zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Voor de verzending van de bestelling vragen wij je om tijdens de bestelling je gegevens in te vullen.

Omschrijving bestelproces:

  • Klik bij het gewenste artikel op “In Winkelmand”
  • Klik vervolgens op ‘Winkelwagen’ of het winkelwagenmandje bovenaan de pagina
  • Controleer de winkelwagen en klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”
  • Log in als je een account hebt (gegevens worden automatisch ingevuld) of voer handmatig je nieuwe gegevens in
  • Klik op “Bestelling plaatsen”
  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging van de bestelling (met bijgevoegd de factuur).

Hoe ontvang ik mijn factuur?
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Zijn er extra kosten verbonden aan mijn betaling via iDeal, Paypal of MisterCash?
Nee voor de betaling via iDeal, Paypal of Mistercash worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen (met uitzondering van grote bestellingen) zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Wat als ik er tijdens een reparatie niet uit kom?
Soms komt het voor dat je er tijdens een reparatie aan je iPhone of iPad niet uitkomt. Wanneer je er tijdens de reparatie niet uitkomt kan je contact opnemen met ons via de chat (bereikbaar van 09:00 tot 23:30), telefonisch of via de e-mail. Wij kunnen je dan verder begeleiden zodat je er in de meeste gevallen alsnog uitkomt. Mocht je er naar onze tips nog niet uitkomen, dan is het ook mogelijk om je iPhone of iPad op te sturen via de opstuur service. Een van de reparateurs kan je reparatie dan alsnog afmaken (worden wel montage kosten gerekend, voor de prijzen zie de tarievenpagina), je kunt je iPhone of iPad aanmelden via de opstuur service »

Hoe kan het dat mijn scherm strepen geeft?
Soms komt het voor dat na het plaatsen van een nieuw scherm de het iPhone scherm strepen geeft. Dit probleem wordt bijna altijd veroorzaakt door het niet goed plaatsen van de connector op het moederbord. Je kunt dit probleem oplossen door de connector opnieuw te bevestigen op het moederbord.

Hoe kan het dat mijn scherm automatisch reageert?
Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert. De touch van het scherm is dan kapot en hier zit garantie op. Stuur het scherm retour, zodat je een nieuwe kan ontvangen.

Wat is het verschil in de kwaliteit van schermen?
Veel mensen vragen zich af wat het verschil in kwaliteit is bij een iPhone scherm. Zo worden bijvoorbeeld vaak “standaard” schermen aangeboden en schermen van A+ kwaliteit. In dit artikel kan je meer lezen over de verschillen in kwaliteit bij een scherm »

Waar kan ik mijn klacht indienen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt en willen je graag zo goed mogelijk helpen om alsnog tot een passende oplossing te komen. Bij een klacht adviseren wij altijd om eerst contact met ons op te nemen per email, telefonisch of post. Wij zullen je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen.

Waar kan ik de Privacy Policy vinden?
De Privacy Policy is te vinden op deze pagina.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Heb je na het lezen van bovenstaande veelgestelde vragen nog niet het antwoord op jouw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons op: 0546-862834.