Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling? Kijk bij onze veelgestelde vragen die je hieronder kunt vinden. Kies een van de knoppen hieronder om direct naar het gedeelte te gaan waar jouw vraag over gaat.

Bestellen & levering vragen »
Algemene vragen »

Bestelling & levering vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Gratis verzending: op werkdagen voor 18:30 besteld, volgende dag in huis (NL). Voor Belgische klanten kan het zijn dat deze verzending 2 tot 4 werkdagen duurt.
Track & trace verzending: op werkdagen voor 21:30 besteld, volgende dag in huis (in NL en BE)

Hoe retourneer ik mijn product?
Wanneer je een product bij ons hebt gekocht en je wilt dit product retourneren dan is het verplicht om altijd gebruik te maken van het retourproces. Je kunt meer informatie over het retourneren van je product vinden op de retourpagina »

Kan ik ook vanuit België bestellen?
FixjeiPhone biedt de mogelijkheid om vanuit België te bestellen. Helaas is er op dit moment nog wel een extra verzendduur van 2 tot 4 werkdagen (Wij zijn bezig om dit te versnellen). Als je kiest voor de Track & Trace verzending is het op werkdagen voor 21:30 besteld, volgende dag in huis.

Wie bezorgt de bestelling?
Onze bestellingen worden met Post NL verzonden.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Binnen Nederland en België is er altijd een gratis verzendmogelijkheid. Daarnaast wordt elke bestelling boven de € 75,- standaard met Track & Trace verzonden. Wanneer de bestelling van minder waarde is dan € 75,- is het mogelijk om alsnog voor Track & Trace te kiezen tegen extra kosten van € 1,95.

Ik heb een verkeerd onderdeel ontvangen
Heb je een verkeerd onderdeel ontvangen wat je niet hebt besteld? Neem dan direct even contact met ons op via de live chat op de website. Zo kunnen we je zo spoedig mogelijk helpen en alles direct ook controleren voor je. De live chat van de website vind je linksonder aan de website.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Afterpay
  • Bancontact / Mistercash
  • Directe bankoverschrijving

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het bestellen van een product via onze website is erg eenvoudig, we hebben er namelijk alles zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Voor de verzending van de bestelling vragen wij je om tijdens de bestelling je gegevens in te vullen.

Omschrijving bestelproces:

  • Klik bij het gewenste artikel op “In Winkelmand”.
  • Klik vervolgens op ‘Winkelwagen’ of het winkelwagen mandje bovenaan de pagina.
  • Controleer de winkelwagen en klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”.
  • Log in als je een account hebt (gegevens worden automatisch ingevuld) of voer handmatig je nieuwe gegevens in.
  • Klik op “Bestelling plaatsen”.
  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging van de bestelling (met bijgevoegd de factuur).

Hoe ontvang ik mijn factuur?
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Zijn er extra kosten verbonden aan mijn betaling via iDeal, Paypal of MisterCash?
Nee voor de betaling via iDeal, Paypal of Mistercash worden geen extra kosten in rekening gebracht. Voor het gebruik van Afterpay brengen wij wel € 0,95 in rekening.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Reparatie vragen

Wat als ik er tijdens een reparatie niet uit kom?
Soms komt het voor dat je er tijdens een reparatie aan je iPhone of iPad niet uitkomt. Wanneer je er tijdens de reparatie niet uitkomt kan je contact opnemen met ons via de live chat (bereikbaar van 09:30 tot 23:30), telefonisch of via de e-mail. Wij kunnen je dan verder begeleiden zodat je er in de meeste gevallen alsnog uitkomt. Mocht je er na onze tips nog niet uitkomen, dan is het ook mogelijk om je iPhone of iPad op te sturen via de opstuur service. Een van de reparateurs kan je reparatie dan alsnog afmaken (er worden wel montage kosten gerekend, voor de prijzen zie de tarievenpagina), je kunt je iPhone of iPad aanmelden via de opstuur service »

Hoe kan het dat mijn nieuwe iPhone scherm strepen of touchscreen problemen heeft?
Allereerst is het altijd belangrijk om met hoge kwaliteit onderdelen te werken. Soms komt het voor dat, na het plaatsen van een nieuw scherm, het scherm strepen (lijnen) weergeeft. Dit probleem wordt bijna altijd veroorzaakt door het niet goed plaatsen van schermconnectoren op het moederbord. Je kunt dit probleem oplossen door de connector opnieuw te bevestigen op het moederbord. Bekijk de video die je hieronder zit voor een uitgebreide video uitleg.

iPhone scherm montage problemen (video):

Hoe kan het dat mijn scherm automatisch reageert?
Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert. Ook dit heeft te maken met het plaatsen van de connectoren. Het kan ook zijn dat het scherm een defecte touch heeft (komt vrijwel nooit voor), maar mocht je dit hebben. Neem dan contact op zodat om in aanmerking te komen voor garantie. Ook raden we aan om de video hierboven te bekijken voor meer informatie.

Wat is het verschil in de kwaliteit van schermen?
Veel mensen vragen zich af wat het verschil in kwaliteit is bij een iPhone scherm. Zo worden bijvoorbeeld vaak “standaard” schermen aangeboden en schermen van A+ kwaliteit. In dit artikel kan je meer lezen over de verschillen in kwaliteit bij een scherm »

Nieuwe batterij gekocht en de iPhone start niet op
Heb je na het vervangen van de batterij problemen met het opstarten van je iPhone? Probeer dan eerst de batterij van je iPhone te kaliberen, zo weet je zeker dat batterij juist is gekalibreerd en dat je iPhone ook het juiste percentage weergeeft. Start de iPhone na het kalibreren nog steeds niet op? Dan is het mogelijk dat het ook aan de batterij of aan de montage zelf ligt. Heb je dit probleem, neem dan contact met ons op via de live chat zodat wij je direct kunnen adviseren!

iPhone batterij valt uit bij hoger batterijpercentage (geen 0%)
Wanneer je problemen hebt met het uitvallen van je iPhone bij een hoger batterijpercentage wordt dit probleem veroorzaakt door een batterij die niet juist is gekalibreerd. De iPhone denkt dan dat het percentage van de batterij is hoger is dan in de werkelijkheid. Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen met de reparatie handleiding om je iPhone batterij te kalibreren »

Het onderdeel dat ik heb besteld functioneert niet
Heb je een onderdeel besteld en functioneert deze na de montage niet? Controleer dan allereerst altijd of het onderdeel ook goed is gemonteerd. We raden aan om het onderdeel even te demonteren en vervolgens opnieuw te monteren om er zeker van te zijn dat het goed is geplaatst. Werkt het onderdeel na het opnieuw monteren nog steeds niet? Neem dan even contact op via de live chat zodat wij je direct verder kunnen helpen (dagelijks bereikbaar tot 23:30).

Rood scherm na het uitvoeren van de reparatie
Heel soms komt het voor dat er een rood scherm ontstaat na het vervangen van bijvoorbeeld een scherm, voorcamera kabel of tijdens het updaten van de software. We hebben speciaal een handleiding gemaakt hoe je dit probleem kunt oplossen. Bekijk iPhone rood scherm reparatie handleiding »

Siri werkt niet meer
Soms komt het voor dat Siri niet meer reageert bij commando’s die je geeft. Bekijk deze reparatie handleiding om Siri weer te laten reageren »

Algemene vragen

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Fixjeiphone.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Fixjeiphone.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 125.- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 250.-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor Fixjeiphone.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Waar kan ik mijn klacht indienen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Fixjeiphone
Email: info@fixjeiphone.nl
Tel: 0546 – 862834
Adres: Virulyweg 21D – 7602 HV Almelo
                                  
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.

Waar kan ik de Privacy Policy vinden?
De Privacy Policy is te vinden op deze pagina.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Heb je na het lezen van bovenstaande veelgestelde vragen nog niet het antwoord op jouw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons op: 085 047 1 633.