Opstuur Service

Je device vakkundig laten repareren door onze specialisten? Maak dan gebruik van onze reparatie opstuur service! Door de reparatie door Fixje te laten uitvoeren ben je verzekerd van de best mogelijke diagnose en reparatie door onze eigen specialisten. Met meer dan 10 jaar ervaring op de reparatie markt kennen wij als geen ander elke iPhone en iPad.

Hoe stuur je een reparatie naar ons op

  1. Vul onderstaand opstuur service formulier in.
  2. We adviseren om een iCloud backup te maken van je device en zorg dat je toestel volledig is opgeladen en uit staat voordat je hem opstuurt.
  3. Onze voorkeur gaat uit naar dat je de toegangscode verwijderd zodat we alle functies kunnen testen.
  4. Pak het toestel in een stevige doos en stop de uitgeprinte bevestigingsmail er bij in.
  5. Stuur hem naar ons opstuur service adres. Tip: verstuur het pakketje met Track & Trace.
    Fixje t.a.v. Opstuur Service, De Zuivering 36, 7671 SP Vriezenveen.

Na ontvangst onderzoekt één van onze reparatie specialisten het probleem. Reparaties onder de €100 repareren wij direct anders nemen we eerst contact met je op. Wanneer de reparatie klaar is krijg je een bericht en sturen wij hem naar je op via PostNL.

Bekijk hier onze reparatie prijzen: Reparatie prijslijst

Opstuur Service formulier


    In te vullen door reparatiebedrijven.

    Let op, naar dit adres sturen we het gerepareerde toestel retour.



    Onze voorkeur gaat uit naar het verwijderen van de toegangscode.


    Indien het product bij ons is aangeschaft.



    * verplichte velden

    Opstuur service voorwaarden:

    • Reparaties onder de €100,- worden automatisch uitgevoerd (excl. verzendkosten).
    • Na de reparatie wordt je toestel aangetekend teruggestuurd, hiervoor rekenen we €8,60 (verzekerd tot €500).
    • Alle reparaties worden uitgevoerd met A+ kwaliteit onderdelen (standaard kwaliteit niet mogelijk).
    • Stuur je iPhone of iPad niet op in het Apple doosje en altijd zonder accessoires.
    • De gemiddelde verwerkingstijd van een reparatie is 2 tot 5 werkdagen (na ontvangst).
    • Je bent zelf verantwoordelijk voor de data op je toestel. In bijzondere gevallen kan de data verloren raken dus we adviseren om een iCloud backup te maken.
    • Stuur het pakket aangetekend naar ons op zodat je de zending kan volgen. Je bent zelf verantwoordelijk voor dat het toestel veilig bij ons aankomt en dat we hem kunnen identificeren.
    • Onze Algemene voorwaarden zijn van toepassing bij de opstuur service.